0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja. Men vet inte hur man kan avblockera.... Provat utifrpn min bristande kunskap men alla sätt att få igång eltillsatsen via myuplink. försökte även ändra driftläge till endast tillsats. men ingen skillnad.
Har du inte skaffat premiumabonnemang på Uplink så att konfiguration ingår?
Snyggt bifogat, kan du se hur gammalt datat är?Hur stort är huset?
Några osäkra kommentarer, om ett senare problem:Fläkten går, men det är väldigt låg lufthastighet, vilket ....Kan vara så att 3°C frånluft kyler hastighetsgivaren rejält, varpå den räknar fel, men jag kan ha fel där.
Ja. 😅 Du har rätt. Men vilkem menyinställning kan jag avblockera tillsats?
Huset är ca 130kvm. Datan är färskt. Tog ut direkt från Myuplink.Hoppas verkligen att det inte har hunnit förstöra ngt 😔.Det ska blir lite varmare imin så hoppas att teknikern kan lösa det här imon. Vad betyder cirkulationsproblem ... ?
Kolla som sagt meny 4.9.2 samt om det finns något blockeringsschema i 4.9.5. Det är också så på F750 att kompressorn blockeras om frånluftstemperaturen understiger +16 °C...
Cirkulationsproblem:Vattnet i golvvärmen måste cirkulera (flöda fritt) för att värma alla delar av huset på ett bra sätt....
Det finns ju en on/off/nödläges-knapp framtill på pumpen, har den rörts nåt?Har ni provat starta om systemet nåt?
Din tidfaktor är för övrigt aaaaastronomiskt hög, mjukvarufel, eller kortslutning?
När är din F750 tillverkad? ... luftluftvärmepump passar betydligt bättre och sedan kan man ha F750 som el-panne-backup.