0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om man köper all mainstream propaganda så kan man tycka så,Trump värderar till vad han vill, han värderade till marknadspris som han anser det. Vanlig praxis i USA. sedan skall bankerna kontrollera och hålla med eller avslå, i detta fall höll de med och gav han lånet.Sedan kan folk bli dömda för vad som helst om man vill (har politisk vilja)Hoppas jag slipper bli dömd när jag lägger ut min ögonsten på Blocket, den bilen är värd en hel del. Och det är jag som sätter priset. Sedan kan köparen köpa eller avslå. Vart i ligger problemet ?
Tror nog inte Ryssen har så mycket att brassa på med som det verkar skickar vi bara utrustning och kanske soldater till Ukraina och låter dom använda det på valfritt sätt så får nog Ryssen det tufft.
Det spekuleras i att lösningen på kriget i Ukraina blir en DMZ, på samma sätt som 38:e breddgraden i Korea.
Jag tror att enda lösningen är att Ukraina, det som blir kvar, garanteras beskydd av Nato, och att Putin skriver under på det, på något sätt.Å andra sidan visar ju föregående video att det knappast finns i Putins intresse.När jag sammanställer den kunskap och information jag besitter så är den enda lösningen dödandet av Putin, om det hjälper eller stjälper har jag ingen aning om, men han kommer aldrig att ge sig.Har man ingen plan för att döda honom får man nog allt göra upp med honom på något sätt.Det är vad jag tror i alla fall.Och jag tror inte att någon har för avsikt att ta livet av honom.
Stridsgas, bakterier, virus, kärnvapen, dödandet av Zelinski, ja det finns mycket i verktygslådan som ännu inte prövats.Jag vill inte att vi ska komma dit, och jag tror att bästa chansen är att USA håller sig borta från Ukraina, men låna ut pengar kan de ju alltid göra.Sen kan man ju fundera på varför olika världsledare verkar ha ett frikort mot att bli mördade, hur än grymma de är, men det är väl en överlevnadsstrategi från västvärldens ledare, så att de själva inte ska bli mördade.En tyst överenskommelse.