0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Eftersom felet uppstår på natten så gissar jag på att detta har med elpatron i aggregatet att göra, typ att när detta slår till så blir det nån störning?Om du provar att inaktivera elpatron i 7.2.11 och detta gör att problemet upphör, då vet du.
Hej!Vidbyggt garage? Var en snubbe på forumet som hade ett brandspjäll mellan garage och hus, som slöt tätt i ventilationskanalen varje natt (tidsinställt säkerhetstest). Kanske nåt sånt? (longshot) Logga om det sker samma timme/minut.
Igår testade jag följande.Eftersom aggregatet ganska nyligen är monterat, så har jag använt de förvalda värdena på till och frånluft, har gått bra fram till jag började få denna felkod, jag tänkte därför att jag testar minska ventilationen då jag har en boyta på c:a 150 m2, och jag vill minnas att aggregatet kan hantera större volym på en villa så standardinställningar bör motsvara aggregatets storlek, jag minskade ca 15% på ventilationen, sedan dess har inte felkoden kommit upp?Ska göras en kontroll av flöden i huset, har bara inte hunnits med, får även hoppas att jag slipper felkoden som visat sig och att det funkar bättre nu