0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Inget fel med enkla lösningar, mindre möjliga felkällor, jag gillar det också även om jag först tänker "hur kan jag lösa detta med ett smart program"Så nu väntar jag bara på att någon från "next generation" med färska it kunskaper träder fram med en modern AI moln-lösning med machine learning som självjusterar sig för att optimera driften och minimera energi kostnaden för den här spetsfunktionen (lite på skämt kanske, men hallå, inte omöjligt kanske)
Kanske inte nu men möjligen senare, kan du inte koppla in ett typ t-rör 45 grader lite närmare pumpen så du slipper 2m rör i onödan?https://www.luftbutiken.se/t-ror/8258-t-ror-45-125-125.htmlKanske behövs nått spjäll också, typisk lågnivå
Normkapsling behövs??? Bättre med flyttlåda i plast från IKEA. Skämt åsido, cool att det funkar som du tänkt!!!Har du märkt något negativt ännu efter att du sänkte lufthastigheten på frånluften?
Snygg film, bör ses av alla med en äldre 750 !!!Gradminuter nämnde du tidigare, betar den av dessa fortfarande? (tyckte dom låg neråt -400 -- -500)
Master-Termostat 2 mäter i avluftsflödet: ON om avluft är varmare än -3°Cish.Slave-Trögtermostat* mäter i avluftsflödet 3: ON om avluft är kallare än -3°Cish.
Tack för att du delar, fantastisk bra information och lärorikt. Min fundering på avluftsflöde och avluftsflöde 3, vart i meny hittar man dessa?Är det man ser i videon som heter BT21?
Så om det är mycket is
Kommer detta att överhuvudtaget kunna uppstå nått mer? Jag tänker du har ju nu en supereffektiv optimerad avfrostning, så några isklumpar som man sett på bilder genom åren är väl blott ett minne nu?