0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Hej, jag är helt ny på allt detta så skulle uppskatta hjälp. Jag har problem med att den vattenburna golvvärmen i huset inte blir varm. Jag har en Nibe f750. Jag har luftat, fyllt på vatten och rengjort rören och den lilla plastbehållaren. Fyllde vatten till 1bar. Trodde detta skulle lösa problemet men icke. Jag har en till lucka i tvättstugan där alla rör går. Även där har jag luftat (inte fyllt på vatten där) Dock är alla rör där kalla. Men dom ”kopparna som sitter ovanpå (styrdon?) är varma. Vad kan jag göra? Har som sista utväg att ringa en VVS-tekniker men skulle vilja lära mig att göra det själv. (Envis 😅) Bifogar bilder och hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig. Tack på förhand Josefine
Lätta elpatronen, den går bara in i den mån som behövs ändå. Meny 4.9.2 Sätt stopp av tillsats på 3.
JNY, vill du att jag gör ett "recept" på hur du går tillväga med allt, på F750 fysiskt, och i menyer m.m ?
Åh det vore så snällt! 🙏🏼 blir lite vilsen av alla siffror. Vi har 25A och kylaren vet jag inte var den sitter. Men om du kan beskriva var jag ska kolla så kan jag kontrollera så inte den är frusen.