0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Lätt insteg har man nytta av varje gång som man ska åka, hög markfrigång varje gång man ska ut på dåliga vägar. "Krocktålighet" ytterst sällan, Personligen har jag aldrig haft nytta av det.
Håller med men blir suven för hög blir det inget bra vi har en Nissan Navara på jobbet och den är för hög för att vara bekväm att kliva in i då kliver jag hellre in i min Golf alltrack som är nån ynka cm högre än en vanlig Golf har för övrigt svårt att förstå populariteten med pickupper om man inte ska ut i terräng.
Moderaterna har tagit på stämman att de ska vara för vindkraft.Det var dom inte innan valet.
Jag jämförde Hakka 10 mellan vår bil och M3 (bythjul.com), skillnaden var 7500 kr för 4 däck.
Jag har aldrig påstått att höga elpriser är ett problem för elbilsägare, utan för industrin och hela Europa som vi känner det.Hela västvärlden för övrigt.
Såg att Volvo Cars gick ned 10% idag, -19% i år.Toyota har stigit med 44% i år.
Vad spelar orden för roll när politiken som är fastlagd innebär någon dragning åt det hållet utan tvärtom?Du måste ha gjort något fel. Hakka 9 hade bättre feedback så gick på det, men Hakka 10 kostar drygt tusenlappen mer för 4 däck, så det blir ingen skillnad. Hela ditt argument är ju helt förfelat då det bara är för att Kian har mindre hjul som gör att däcken är marginellt billigare. M3 som är en modernare design och har större/snyggare hjul helt enkelt. Det har ju inget med elbil eller inte att göra. Precis samma skillnad kan du säkert finna om du jämför med någon annan fossil-bil av nyare desgin än din.Tror oavsett inte att du kan hitta Hakka 10 till din bil för 3,000:- som du antyder.Och detta har relevans hurdå? Skall man få använda el för att göra metall utan kol (eller vad nu den gröna metallen innebär) men inte för transporter? Varför skulle det vara bättre att ta bort kol från metallindustrin men inte från transportsektorn?Nu är du riktigt rolig. Hur har Toyotas kurs stått sig jämfört med Teslas under de senaste 10 åren?