0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Ja och att få delar tog sjukt lång tid , fördelen var att man slapp se eländet när den väntar på delar på verkstaden
Jag köpte en sprillans Peugeot Partner 1,6 HDI 2017.Aldrig har jag haft en bil som haft så många dyra fel; AD blue tank måste bytas....eftersom den integrerade pumpen var trasig, AC:n pajade...dvs elektronikpanelen inne i kupén...Just nu fungerar ej vänster fönsterhiss....och jag väntar på delar ifrån sydeuropa.Dessutom sliter den framdäck som måste bytas varannat år........troligen pga alla rondeller, etc...etc....
Jag köpte en sprillans Peugeot Partner 1,6 HDI 2017.Aldrig har jag haft en bil som haft så många dyra fel; AD blue tank måste bytas....eftersom den integrerade pumpen var trasig,...
Jo, har kikat på den men tycker de är så ohyggligt fula, så det bär mig emot rent känslomässigt.Och, jag har ju haft flera Toyota, och de är tråkiga.Bra, men tråkiga.Men en sån skulle man förstås kunna köpa begagnad för en mindre slant.
Stämmer bra, men jag börjar allt mer luta åt att köra vidare med det jag har nåt år till.Som planen var när jag köpte den "nya" i våras.
Och detta är?Hcr?
Citroen C4Men den är för mycket cupe.Och fransk
En fossil bils design med eldrivlinaGår mjukt och tyst med bra komfort, passar bra längs de franska sädesfälten på väg till en av tusentals prisvärda restauranger, till en lång härlig middag med goda viner. De bästa vinerna exporteras inte, såklart.Fransk prio. ☺️✌️