0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Har haft märkligt svaga erfarenheter från Thermias kundtjänst. Från rätt goda innan jag köpte, till pinsamma direkt efter.Har dessvärre hört liknande kommentarer från andra.Det hjälps inte hur många miljoner man plöjer ned på skidlandslaget, varumärket tar rejäla smällar nu och bolaget känns vilset efter att ha valsat runt bland olika ägare de senaste åren.Sist ut med smart price, svaga appar, dålig dokumentation av nya produkter och ett attitydproblem i kundtjänsten som motverkar allt gott:- "Det är ju inget ovanligt att man får vänta länge i kundtjänst nuförtiden [>1h samt två veckor per mail], se bara på telekombolagen"- "Du skall inte räkna med att få produktstöd av oss, ta det med din installatör" (Trots att denne bett mig ta det med Thermia direkt eftersom det rör produkten och inte installationen).Att jämföra sig med Sveriges sämsta kundtjänster måste vara rekord i tjänstefel! Man tar sig för huvudet. Att det skulle vara skillnad på förväntningar på en vara som kostar 100-200 tusen kronor i investering och 200 kronor i månaden torde vara självklart för alla.Trött kultur? Branschfenomen?