0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Den här tråden trampar på det dåliga samvetet, att jag inte har tagit tag i något elavtal, haft rörligt i över 30 år.Idag tecknade vi Jämtpris, tror det är försent för att låsa till ett fastpris avtal.
3 kronor i snitt i augusti. E3
Nej nu är det dags, Tibber eller Dala elfond är nog det som gäller. Surt bara att det kan ta 3 månader eller längre att få timavläst Elmätare.
Vad har ni för elmätare? Märke och modell
Echelon EM-1023Type 83320-3311H
Nej jag hittade inget snabbt heller om precis den modellens funktioner, men det förefaller ändå vara en modell som kan fjärravläsas och således har den all teknik som krävs för att kunna ge nätägaren tim-upplösta mätvärden för er förbrukning.
Från den 16 November så fick vi inte fortsätta med Jämntpriset, tydligen hade vi bara prova på i 3 månader. Det var synd för jag vill inte ha timpris och bli en grinig gubbe om någon duschar eller lagar mat vid fel tillfälle.INFO!Just nu kan vi inte ta in fler kunder i avtalet och därmed pausar vi nyförsäljning av Jämtpriset.Har du redan Jämtpriset så löper avtalet på som vanligt tills du själv väljer något annat.Nu har vi rörligt hos Jämtkraft, i alla fall tillsvidare