Satte pumpen tilbake til fabrikkinnstilling og la inn mine innstillinger på nytt.Får fortsatt stopp som regel rett etter VV produksjon. Er det noen som har kommentarer til dette?
Hadde det vært mulig å justere frekvenskurven manuelt til noen forskjellige temperaturer og ikke bare max og min temperatur tror jeg det burde vært mulig å til en bra regulering.
Får du info om at tur ut er for høy ved varmtvann? Jeg fikk masse av det og satte varmtvann til normal og start-temp 43 og stopp 48. Det blir varmere enn 48 og holder seg rundt 51. Periodisk økning skjer hver uke, maks stopptemp per økning står til 55 det blir ca 58 grader. Jeg har spurt installatør hva denne burde stå til. Jeg mener det burde gå høyere enn 58 grader.
Når du varmer varmtvannet, hva sier tur og returtemp på F2040? Hos meg var faktisk sensorene for tur og retur feilkoblet på F2040. Koblingene på hovedkortet er helt like og de var satt feil. Installatør fikk rettet dette. Før dette ble rettet ble det info om for høy tur inn til F2040 hele tiden
Jeg har bare standard verdier unntatt normal varmt vann som er satt 43 og 48.
Max kompressor diff er satt til 15 og 12. Noen ganger så var beregnet 35 grader, mens turledning i VVM320 var 45 og da nullstilles GM. Det forsvant da jeg økte disse verdiene.
Jeg kjører egen varmekurve ref innlegget til Carl N. Alle termostater står på 30 grader og justerer varmen i huset med varmekurven.
Forsøker holde det rundt 20.5-21 grader avhengig av temperatur ute.