0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Måste bli stökigt med reservdelshanteringen med så många olika företag bakom klisterlappen!
Om du läser omdömen om varmt och skönt så lär du få se det mesta om vad kunder anser Samma gäng driver nu saveenergy Electrolux i kombination med save energy !!
bara en konkurs Electrolux verkar hoppa lite mellan tillverkare från Kina och det är väl kanske inte önskedrömmen som slutkund om det är trassel med reservdelshantering.Känner du att tillverkare, leverantör och installatör är rätt kombo så är det bara att köra
Nu är det inte en konkurs dom haft för din info.Konka kan många göra i dåliga tider men konka i bra tider är inte lika bra.Men känns det rätt så är det väl bara att köra på även om jag inte skulle uttrycka mig som OM det finns bättre alternativ Om en mindre firma säljer modeller från den svenska distributören av dom olika märkena så spelar det ingen roll om man upphör med verksamheten av någon anledning då garantin finns kvar hos tillverkaren/distributören.Bara en liten grej om att kanske inte dissa små enskilda firmor.
Det lilla som jag har haft kontakt med dom så här långt så känns dom proffsiga. Installatören var här i över en timme och gick genom flera olika varianter på installationer, luftflöden, kabeldragning m.m. Men jag är ju bara en glad amatör på området så om det var fakta eller bara svammel vet jag ju inte riktigt.En konkurs är inget som är direkt avskräckande, det sker ju hur många konkurser som helst hela tiden. Idag verkar det vara ett starkt företag som är utbrett i typ hela landet, vi har små enkilda firmor här i vellingeområdet men dom vet man ju inte om dom finns kvar efter sommaren.Vi får se om det finns något bättre alternativ, det känns ju lite trist att dom fått så många klagomål tidigare.
en bra säljare blåser upp solsken i stolgången på presumtiva kunder samt är duktig på att sälja konserverad gröt.