PO-18 och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har många exempel men jag återkommer till "samma" Cylinda elspis den ena tillverkad i polen den andra i sverige den polska 1000:- billigare i inköp den polska har annan ugnstermostat, annan isolering, andra plattor.
Jag har många exempel men jag återkommer till "samma" Cylinda elspis den ena tillverkad i polen den andra i sverige den polska 1000:- billigare i inköp den polska har annan ugnstermostat, annan isolering, andra plattor. Så att det inte fins ett samband mellan priset och kvaliten är mer ovanligt än vanligt, och så vet jag att det fungerar med mycket som jag hanterar tex. kabel från samma fabrik till olika leverantörer med olika kvalitet. Men för att märka att det skiljer måste man nog jobba med varorna mer än vid något enstaka tillfälle.För som ett känntlågprisvauhus säger samma vara till lägre pris KAN vara sant i visa fall men inte alltid. Det är väl så i dom flesta fabriker att resultatet på produkten varierar och sorteras ut i olika kvaliter och därmed olika priser.
det är olagligt att fylla ett system döär man inte lagat systemet först.man ska desutom alltid byta torkfilter.har du inte fyllt med R134a så kan gasen länga ut igenom slangarna. när dom inte hitta lekaget, gjorde dom nån provtryckning då & vänta för att se om trycket sjönk?när dom fyllde, golla dom då om trycket ändrades efter vakumsugningen, innan gasen fylldes? hur länge vänta dom?
Nu tycker jag du var hård car man låt Herr brun njuta av sin fungerande kylanläggning tänk på att det kan vara sista sommaren tillsammans med den gammla bilen