0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej!Jag håller på att installera Daikin Altherma Monoblock (EDLQ07CV3) men har missat att jag måste köpa användargränssnitt (EKRUCBL).Det verkar dock inte gå att köpa för privatpersoner :/Har ringt och pratat med Polarpumpen och killen som svarade frågade hela tiden om jag menade "användarmanual" när jag sa "användargränssnitt" :pBad honom googla EKRUCBL och då förstod han men han hade inget svar och skulle ringa tillbaka inom 10 min. Det var 1h 30 min sedan.Försökte även ringa en daikin återförsäljare men fick inget svar.Jag misstänker att man brukar få användargränssnitt när man köper installation av polarpumpen, stämmer det?Någon som har en idé på hur man får tag i användargränssnitt och vad är priset ungefär?(tidigare tråd när jag funderade på att köpa monoblock https://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=68914.0)Mvh Rave
Användargränssnittet till monoblocken ingår. Kontakta Polarpumpen och be dem skicka en till dig utan kostnad om de har glömt.MvhDaikin
Är det nån som vet om man kan koppla wifi till monoblocen, 7kw?Svenska daikin säger Nej.Manualen säger Ja.Brittiska supporten säger Ja
Du kan koppla en LAN adapter till monoblocken om det är en ED(B)LQ05/07CAVem på Daikin har gett dig denna information ?MvhD