0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Innetempen är sjukt stabil, så stabil att jag ibland tror att den "hängt sig". Den pendlar mellan 20.3-20,6. Nu har det inte varit någon riktig köldknäpp ännu så jag vet inte hur den kommer uppföra sig då. Egentligen så spelar inte gm så stor.roll för mig. Jag är bara förvånad att supporten säger att standard är -400 på tillsatsen. Då skulle min tillsats slå på även vid +4 vilket är helt orimligt. Sen tycker jag inte den är så energisnål som den uträkning jag fick i offerten. Men som sagt, den är inte intrimmad helt ännu. Ska man velt undvika innegivaren? Hur påverkas systemet av om man eldar i en kamin och får typ 27 grader varmt inne? Utan innegivare fortsätter den väl bara producera värme som inget hänt?
HR 440 fast det är just det jag undrar över, du har ca 10 starter/dag. Jag har 10 på snart två veckor. Det är vad jag förstår på 'snoken' ingen nackdel men är bara fundersam över alla som skriver om alla starter de har/dag. Min kompressor går hela tiden och pendlar från -70- -700. Kör kurva 9 ned 1 i kurvförskjutning.