0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
HejSkulle gärna få tips om vad som är bästa metoden för att demontara tanken, dvs skära sönnder den för utransport genom dörren.-Tigersåg? -Flex? Annan metod?Hur har ni burit er åt? Hur gör proffsfirmorna?Mvh AndersA
Frågan jag ställer mig är följande, är det värt allt jobb?Jag betalade 1500 sek för demontering av min tank, då kom det 2 killar och sanerade och klippte ner min tank på 1 (en) timme. Då räknar jag tiden ifrån dom kom tills dom åkte. På den tiden tog dom även med sig den gamla pannan för ytterligare1500 sek.
Citat från: piece skrivet 03 februari 2006, 19:52:54Frågan jag ställer mig är följande, är det värt allt jobb?Jag betalade 1500 sek för demontering av min tank, då kom det 2 killar och sanerade och klippte ner min tank på 1 (en) timme. Då räknar jag tiden ifrån dom kom tills dom åkte. På den tiden tog dom även med sig den gamla pannan för ytterligare1500 sek.Vem var villig att göra det för 1500:- ?De priser jag fått är i storleksordningen 4x högre!Jag tar tacksamt emot tips.M.v.h.B.B.