0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har testat att stänga av pumpen med övre höger knapp i 5 sekunder. ( se tidigare länk )Får fram bild System AVMen klarar inte aktivera varmvattenproduktion utifrån det läget . får hålla in knappen igen 5 sekunder så systemet startar igen.MEN i System AV läget fortsätter cirkulatonspumpen att gå iallafall !! Varför,varför ?Någon som vet vad System AV innebär ? Cp är av i 3 minuter och går sedan i 3 minuter och 45 sekunder. Om och om igen. Mycket irriterande med detta för mig onödiga oljud.FAST var 4.de gång går cp t.o.m. 15 minuter. Och då tror jag banne mig att kompressorn går en del av tiden också .Jag idiotförklarar pumpen ( åtminstone min, men kan ju vara fel på den .) och är ganska så missnöjd och förtvivlat med hur det fungerar och att det ska vara så svårt att ”ta kommandot” över funktionen.Eller kan någon förklara vad jag bör göra ? Eller hur Daikin har tänkt.Någon som bryr sig med att berätta hur Er pump fungerar ? Speciellt vid Börvärden runt 25 till 30 och hur Ni stänger av den med varmvattenproduktion kvar. Och ingen cp till elementen. eller går cp hela sommaren ?(bild 2 tagen med läget System AV.