0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men ändå, -20 ute och + 20 inne är helt OK tycker jag , (utan stöd eldning )
Citat från: Claes S skrivet 31 januari 2006, 22:12:16Men ändå, -20 ute och + 20 inne är helt OK tycker jag , (utan stöd eldning ) -20 på höglandet? Konstigt.Enligt temperatur.nu/temperatur-1-0_2_85.html har det inte alls varit så kallt där. Medeltemp -4,3°C.
- 20 hos mig Grannen 500 meter från mig -23 Kanten på höglandet , Varför hitta på ? För mig finge det gärna vara + 22 året om (ute)
Hej Ny på forumet , Hittade hit och läst era inlägg Ska försöka få ner lite uppgifter och annat smått och gott om min RAS-B10EKVP-E/ EAVP-E Bor på höglandet (Småland) Gammal kåk byggd 1921 , endast kakelugnar + pump Hitils nöjd med pumpen , men hade nog större förväntningar , Men ändå, -20 ute och + 20 inne är helt OK tycker jag , (utan stöd eldning )
Hej David, jag måste berätta en alldeles sann historia, senast vi hade kallt häruppe ca -18° så kom min gode vän, som har en E9DKE, på besök han kände på elradiatorerna och öppnade tom. luckorna i braskaminen för att kolla om jag nyligen eldat, hans kommentar och uppsyn var närmast obetalbar "det är fantastiskt" han såg inte ut att vara glad å mina vägnar om man säger så