0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
5. Är det "farligt att stänga av pumpen under drift med huvudbrytaren?
Hejsan! Har varit trött på att man bara kan se historiken på de olika givarna i pumpen max 1.5 timme tillbaka. Ex kb In, Kb Ut. Eftersom man då inte får någon verklig känsla hur många gånger pumpen går på ett dygn! Igår läste jag en tråd i vilken det beskrevs att man skulle gå in i Servicemenyn och sedan ställa om en inställning, tror den kallades intervall eller något sådant, och ändra parametern till 16 så fick man ett dygn i displayen, (såg kurvan för ett dygn!)Givetvis lunkade jag ner i kllaren och knappade. Imorse när jag kollade så "fastnade" displayen i ett kryptiskt läge och jag fick stänga av pumpen med huvudbrytaren och så var allt bra igen! I eftermiddags när jag kom hem var det samma sak, ville se kurvan, det gick inte att backa ur! Fick stänga av pumpen!Några frågor: 1. Har någon annan haft liknande problem?2. Vad var i så fall lösningen?3. Kan TWS:en uppgraderas med nya mjukvaror? 4. Skulle det i så fall vara bra? 5. Är det "farligt att stänga av pumpen under drift med huvudbrytaren?Allt för nu!