0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej,För ett tag sedan skrevs det att uppkoppling mot nätverket skulle lanseras under april, har den kommit?Isåfall, vad kostar den och vad kan den göra?MvhMartin
Kommer jultomten kunna leverera i år?
Jag syftade på om LAN modulen kommer släppas i år eller inte? Har inte hört något på länge.
Härligt! Har missat helt.Läste lite nu. Är det så att BRP069A62 är för app stöd och BRP069A61 är för app stöd + smart grid funktionalitet?Behövs någon mjukvaruuppdatering på själva pumpen eller är det bara plug and play mot innomhusgivaren?
Lånar tråden lite, jag försöker koppla in min lan adapter men den dyker inte upp i appen.Jag har pratat med supporten och först visade det sig att jag hade fel controller.Men den vill fortfarande inte visa sig i appen. Allt är kopplat efter konstens alla regler och jag har provat olika nätverkskablar och olika portar på routern.Om jag har fattat rätt så ska routern tilldela adpatern en ip adress men det gör den inte.Om jag själv tilldelar adaptern en ip så kommer jag in i adaptern via datorn, där kan man se status på olika funktioner i adaptern men det står N/A på interface trots att jag kan se den i min panel på pumpen.Jag har även provat med två olika lan adaptrar.
Har du fått igång nätverket? Funderar på att beställa själv...
Funderar också på att skaffa en BRP069A62.Dock svårt att hitta information om vad man kan ändra via online controllern. Kan man modifiera värmekurva o. dyl. ?
Kan någon dela sina erfarenheter??? Vore oerhört intressant!!!