0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är ni beredda att konsumera av edra sparpengar och se beloppen minska eller vinner den som dör rikast?
Nej tacka vet jag "banken". Då kan jag läsa ett par sidor i kontoutdragen varje kväll och fröjdas över hur kapitalet bara ökar och ökar.
Du måste testa själv.Din dotter vill gissningsvis inte umgås varje vecka med dig.Har du ett trevligt arbete, så är det bättre att jobba deltid än att sluta helt.
Såhär fungerar jag! Har följt priserna i Skarpnäck sedan vi köpte. De steg till en början men sedan så stagnerade det, med en antydan till en liten sänkning. Oavsett om det hade sjunkit till ännu mera så hade vi ALDRIG sparkat ut henne, förlust hade vi nog inte gjort, bara mindre vinst. Nä, såhär fungerar det hos mig/oss. Ser till att underlätta för tex ex till sonen, de har ju trots allt älskat varandra en gång. Beträffande hennes föräldrar.. javisst, de kanske utnyttjade situationen. Jag struntar i det, jag tycker att jag har gjort rätt iomed att jag har hållit mitt löfte genom att låta henne bo kvar.. Heder heter det visst.. köparen, en kvinna som studerar till polis, vi bjuder henne på 3 mån. Hyra.. Skall man inte vara snäll om man har möjligheter? Gör hellre såhär än att ger tiggare pengar tex.
tråden verkar gå ifrån ämnet : ska jag sluta jobba Jag själv jobbar ca 50% och aldrig fredagar , tar ut full pension + det jag får i lön , innebär att kropp och huvud får motion samt den sociala delen består med att träffa gamla och nya personer .Har det utmärkt i kropp och själ