0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Det låter krångligt Focus... då måste man hitta nån röris som vill ta sig an sånt. Kommer en ctc kille på onsdag, får höra vad han har att erbjuda.Anledningen till att det blir inverter på LV är väl att de flesta nya maskinerna är inverter? Och LV blir ju bättre för varje år, känns som att on/off är av äldre modell och därför är grisen i säcken? Kan ha fel!
Min morbror har en köksnora som är ca 50år med självcirk. Snacka om safe. Med ny teknik kommer nya problemen. Sen är problem till för att fixas... Annars skulle vi bo i grottor eller vara ett encells djur.Elpatroner är fruktansvärt okomplicerat. Mycket safe.
Det kanske är som med BV pumpar att det går inte att jämföra effektiviteten och scop på en on/off mot en inverter men i längden blir det ändå bättre med beprövad on/off teknik?
Läste lite om Atec finns i flera utföranden , men såg om avfrostningen , med värme från systemet , inte riktigt min bit Någon som vet
Focus du kanske kirrar vår BV installation? 😁 Jag tar hit borraren så fixar du pumpen👌🏻👍🏻
....😂.... så som man frågar får man svar 😄 Jag kan nog inte fixa det tyvärr men det vore en fin lösning annars. Finns det nån gräns på hur länge man kan vänta med att koppla in slingan till pumpen?