0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Nej, har bara skissan.
Avensis, nu får du förklara dig. Rätt va de är så jobbar ett sytem som diskuteras nu medför varm retur i botten för att i senare inlägg vara för kall retur.Har du svårt att bestämma dig?
Avensis!Borde du inte lugna dig lite? Du har ju bara haft VPn under en mkt kort tid. Vad har du för förbrukning i förhållande till motsvarande tid före VPn? Är du missnöjd med utfallet eller vad?
Då vet du alltså inte hur pannan fungerar & är uppbyggd?
CTC vet exakt vad pumpen kan klara, och det vet nog dom stora konkurrenterna också. Man testar och granskar sina konkurrenters produkter för att hela tiden plocka upp goda ideer och vara best.
Citat från: Avensis skrivet 21 februari 2007, 19:17:02Nej, har bara skissan.Då vet du alltså inte hur pannan fungerar & är uppbyggd?
Det jag vill komma till är att pannan har nog lite mer detaljer & lösningar än vad som står med på skissen........det slutar ju inte precis med två rör ur värmeväxlaren ut i tanken......
tyvärr har jag inte heller sett en ecoel inuti, men det jag säkert vet är at det sitter någon slags plåt i nedre delen också.....
......en fråga till bara hur mycket har du sparat på din pump?