0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har du källa från Samsung på det? När jag i mitt yrke förra veckan träffade vår "Key Account Manager" på Samsung, så passade jag på att fråga om mer info, och fick till svaret att Samsung inte specificerar "luftvolym" på pumparna eftersom dom inte fått dessa uppgifter verifierade ännu från Korea. Dock så figurerar det enligt honom flera uppgifter på nätet, men att det inte ska finnas tillgängligt på Samsung-sidorna. Intressant om det visar sig att han har fel! Då ska han minsann få höra det. Sorry för Off Topic!!
Gå in på Samsungs hemsidaLadda ner bruksanvisningenI börja på denna finns specifikationer på en hel del.Är det inte samma i din bruksanvisning som följde med maskinen?
Varför hålla något så banalt som luftflödet hemligt Här står det också 648 m3/hhttps://luftmiljobutiken.se/produkt/samsung-smart-comfort-12/
Epic Humor. Så mycket för hans kompetens, eller så körde han en variant för att dölja lite snyggt att han inte visste. Konstigt att dom inte anger detta mer tydligt på webben.Absolut är det samma instruktion som jag har!Enda märkliga är att dom specar tre hastigheter, men det är fyra hastigheter, förutom Auto.Låg, mellan, hög och Turbo. Kör alltid i läge Turbo.