0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Trådlöst skulle absolut underlätta även för mig.Jag sa till elektrikern att beställa en sådan så vi får väl se om det fungerar eller om jag måste byta.
till supporten, om du nu tillhör Thermia kan du förklara för mig varför det skall vara så svårt att få den pumpleverantör som jag anlitade att ta hem en innegivare till mig, jag får bara svaret att det skall jag inte ha någon ! fast jag tror att det hela utmynnar i att de inte begriper sig på den och vill inte ha besväret att installera och sen få en massa frågor kring den, kan jag inte själv beställa en från Thermia ?Sören.
hur då ? vem kontaktar jag eller kan du fixa det ?Sören.
till supporten, om du nu tillhör Thermia kan du förklara för mig varför det skall vara så svårt att få den pumpleverantör som jag anlitade att ta hem en innegivare till mig, jag får bara svaret att det skall jag inte ha någon ! fast jag tror att det hela utmynnar i att de inte begriper sig på den och vill inte ha besväret att installera och sen få en massa frågor kring den, kan jag inte själv beställa en från Thermia ?
Citeratill supporten, om du nu tillhör Thermia kan du förklara för mig varför det skall vara så svårt att få den pumpleverantör som jag anlitade att ta hem en innegivare till mig, jag får bara svaret att det skall jag inte ha någon ! fast jag tror att det hela utmynnar i att de inte begriper sig på den och vill inte ha besväret att installera och sen få en massa frågor kring den, kan jag inte själv beställa en från Thermia ?Nästan alla inst avråder!!Man jag är helt SÄKER det är en toppgrej, det enda är att dom är rädd för hembesök som inte går att fakturera för injustering.Men det hjälper vi dig med..SörenKolla så den verkligen passar till din (den trådlösa) du har ju 4 knappar på styren!