0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: hplp skrivet 12 januari 2006, 12:20:04Citat från: Digital skrivet 10 januari 2006, 23:22:18ÅÅÅ i närbild...MMMMM..MAC, en riktig sötsak. Synd det är så långt till JUL. Har fyllt år så många gånger så det ses inte som nåt märkvärdigt längre, räknas inte. Här måste handlas i lönndom. Var säljer de Mac? Föresten hur är det med komperbiliteten, fuknkar äldre progr? kringutrustning, är det samma grejer som till pc? Du kan inte köra PC-program i den, i vart fall inte utan mjukvaruemulering.
Citat från: Digital skrivet 10 januari 2006, 23:22:18ÅÅÅ i närbild...MMMMM..MAC, en riktig sötsak. Synd det är så långt till JUL. Har fyllt år så många gånger så det ses inte som nåt märkvärdigt längre, räknas inte. Här måste handlas i lönndom. Var säljer de Mac? Föresten hur är det med komperbiliteten, fuknkar äldre progr? kringutrustning, är det samma grejer som till pc?
ÅÅÅ i närbild...
Firefox är ju ganska bra, har använt den sen den kom ut. Kan det vara 2 år nu?Det enda som får min puls att gå upp, är den taffliga hanteringen av PDF-filer.Den är väldigt konsekvent ( version 1.5.0.1 ) Den hänger sig varje gång man stänger "PDF-fönstret"NizzePS Kör både IE & Firefox
Citat från: NizzeHulth skrivet 30 januari 2006, 23:08:20Firefox är ju ganska bra, har använt den sen den kom ut. Kan det vara 2 år nu?Det enda som får min puls att gå upp, är den taffliga hanteringen av PDF-filer.Den är väldigt konsekvent ( version 1.5.0.1 ) Den hänger sig varje gång man stänger "PDF-fönstret"NizzePS Kör både IE & FirefoxFinns ett tillägg som heter pdf download. Då kommer det upp en ruta där du får välja om du vill ladda ner den eller öppna i ett fönster mm
ÅÅÅ frälst det blev jag i min första MAC och dess webbläsare Safari... men visst håller jag med om att Firefox är bra... för att vara till en PC
CiteraÅÅÅ frälst det blev jag i min första MAC och dess webbläsare Safari... men visst håller jag med om att Firefox är bra... för att vara till en PC MAC, för dem som klickar med hela handen. Jag är bara avundsjuk för att jag måste ha PC pga mina kunders krav.
Den som väntar på något gott väntar alltid förlänge Mickeysoft har ju lovat att Vista ska klara EFI, då kommer dett gå att köra dualboot iaf på dom nya intel Macarna
Bertil skrev till mig och berättade att han hade installerat Firefox webläsare ...Det gjorde jag redan för ett år sedan, men tyckte inte att den var så mycket bättre än internet explorer, har därför fortsatt med IE.Bertil var salig SIDORNA KOMMER FLYGANDE EMOT MIG , jaja tänkte jag , skall jag verkligen bemöda mig igen Nu har jag i alla fall provat lägga in den nya versionen, och jag lovar, ni som inte redan har den, om ni besöker detta forum ofta kan ni spara en hel del tid om ni installerar den, jag undrar hur många hundra timmar jag väntat på IE helt i onödan... Nåja, nu är även jag frälst, om ni vill prova så kan ni klicka på den länk jag lagt in, eller gå till Firefox hemsida för att ladda ned den.
Jag trodde ändå i min enfald att forumet gick segt ibland p.g.a. hög belastning eller nåt i den stilen. Nu ser jag ju med full tydlighet att sidorna öppnas i alla fall dubbelt så snabbt som tidigare, flikhanteringen kanske man lär sig så småningom, just nu har det bara blivit trevligt att läsa i forumet utan att behöva vänta så länge !
Varför inte lägga på Vista i Macen. Då får du Macens snygga design och ett trevligt operativ.