0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har nu provat firefox på min gammla pc, negativt,funkar nog inte så bra med w98 eller är datorn för slö, men då skulle väl inte ie vara snabbare,, tror på fel op sys
mac mini va e de för nåt?genererar ingen energi? då har du inte stått nära min gigantiska PC. Jag väljer mellan den och brasan när jag vil värma tårna
Vad är detta?Minidator?Ge mig fakta om allt ..
Apple är på G att byta från PowerPC till Intel, så jag skulle nog lugna mig ett tag. Dessa skall vad jag förstå också kunna dual-bootas med MacOS och Windows, eller vad man vill ha.
Citat från: tipo874 skrivet 11 januari 2006, 09:50:33Apple är på G att byta från PowerPC till Intel, så jag skulle nog lugna mig ett tag. Dessa skall vad jag förstå också kunna dual-bootas med MacOS och Windows, eller vad man vill ha.Har jag svårt att tro iom att dom nya intel mac:arna fortfarnade kommer att ha open firmware och inte bios, Iaf definitivt inget för den oerfarne att ge sigpå själv. Dock kommer det även fortsättningsvis fungera utmärkt med att köra Linux på Mac hårdvaran. Återkommer dock i frågan när jag har fått läggavantarna på den nybeställda Macbooken
Citat från: piece skrivet 11 januari 2006, 11:11:55Citat från: tipo874 skrivet 11 januari 2006, 09:50:33Apple är på G att byta från PowerPC till Intel, så jag skulle nog lugna mig ett tag. Dessa skall vad jag förstå också kunna dual-bootas med MacOS och Windows, eller vad man vill ha.Har jag svårt att tro iom att dom nya intel mac:arna fortfarnade kommer att ha open firmware och inte bios, Iaf definitivt inget för den oerfarne att ge sigpå själv. Dock kommer det även fortsättningsvis fungera utmärkt med att köra Linux på Mac hårdvaran. Återkommer dock i frågan när jag har fått läggavantarna på den nybeställda Macbooken Oh, jag hade ingen aning om att även intelmackorna skulle ha OF, sweet :-)Fast de Appleimplementationer av OF jag har sett har ju sugit fett jämfört med Suns OF/OBP
ÅÅÅ i närbild...
Citat från: Digital skrivet 10 januari 2006, 23:22:18ÅÅÅ i närbild...MMMMM..MAC, en riktig sötsak. Synd det är så långt till JUL. Har fyllt år så många gånger så det ses inte som nåt märkvärdigt längre, räknas inte. Här måste handlas i lönndom. Var säljer de Mac? Föresten hur är det med komperbiliteten, fuknkar äldre progr? kringutrustning, är det samma grejer som till pc?