0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bertil skrev till mig och berättade att han hade installerat Firefox webläsare ...Det gjorde jag redan för ett år sedan, men tyckte inte att den var så mycket bättre än internet explorer, har därför fortsatt med IE.Bertil var salig SIDORNA KOMMER FLYGANDE EMOT MIG , jaja tänkte jag , skall jag verkligen bemöda mig igen Nu har jag i alla fall provat lägga in den nya versionen, och jag lovar, ni som inte redan har den, om ni besöker detta forum ofta kan ni spara en hel del tid om ni installerar den, jag undrar hur många hundra timmar jag väntat på IE helt i onödan... Nåja, nu är även jag frälst, om ni vill prova så kan ni klicka på den länk jag lagt in, eller gå till Firefox hemsida för att ladda ned den.
Vad som förvånar mig är att Firefox är så mycket bättre nu än för ett år sedan, MAC har jag aldrig provat, och kommer förmodligen inte att göra heller, nu när man efter flera tusen timmars knappande börjar få kläm på hur en PC fungerar så vägrar jag att byta!
...hastigheten är en sak, flikhanteringen är helt suverän...när man väl vant sig blir man när man måste köra IE
Dessutom finns en hel del bra extensions till firefox.Tex ablock Vad det däller Mac så kan jag bara hålla med förgående talare.OSX är dett under av stabilitet, och Mac en är otroligt konsekvent.Man gör på ett sätt, alltid lika i alla program Dessutom så finns läget automatsikt på nätverksinställningarom man ska koppla upp sig nätverk/trådlösa nätverk. allt bara funkarutan att röra en enda inställning
förstår inte vad ni pratar om, ibland hinner jag inte ens klicka innan sidan har kommit, men ska prova Firefox på min äldre dator, finns det minikrav på processorn? Sen det där med mac, har en gammal, helt suverän att hantera för att inte tala om rit och grafikprogammen. Tycker bara att de blivit för dyra, svårt att räkna hem, annars hade jag köpt en sån igen.