0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag är nybörjare vad gäller detta men försöker läsa mig till lösningar.Jag efterfrågar här lite råd och tekniska lösningar vad gäller dimensioner, inkopplingar mm mm!Just nu är huset bara ett skal så jag har alla möjligheter att göra precis som jag vill.Jag började rita på hur jag tänkt, se bifogade ritningar.Tacksam för hjälp om jag tänker rätt..!
Att skippa termostater,styrdon och cirkpumpar låter konstigt mina öron, hur reglerar man då temperaturen i rummen och får flöde i systemet? Om man inte kör med självcirk som kräver STORA rör..?