0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Skrev det bara lite skämtsamt efter att flertalet i forumet kallat Panasonics parrarellimporterade pumpar för just "fulpump".Vet ej vem som skrev det först.//Dalken
Jag har dessutom "(o)roat" mig med att kolla in konversationen på forumet med jämna mellanrum utan att deltaga,
Vad är det för "buggar" du syftar på? Att vissa HE ägare haft problem med avfrostning har framgått men vad är det för andra problem du känner till?
Citat från: gäst skrivet 30 december 2005, 15:57:59Jag har dessutom "(o)roat" mig med att kolla in konversationen på forumet med jämna mellanrum utan att deltaga, Ja, det har varit lite mjäkigt här senaste tiden.
Citat från: Panasonic E9 skrivet 30 december 2005, 17:31:36Vad är det för "buggar" du syftar på? Att vissa HE ägare haft problem med avfrostning har framgått men vad är det för andra problem du känner till?De som jag läst om i forumet, har inte du?Bl.a "hängningar" med dålig effekt som ger lite utkylt hemma. Fungerade visst inte att stänga av "systemet" med fjärrenutan krävde "hårdvarureset" med av/på på(!) maskinen. Jag tror det var "Rödskägg" som skrev om det först.Jag ljuger alltså inte!! (Nu heller) PS. Jag tycker faktiskt att ett bekymmersfritt ägande av en maskin/anläggning/vad det än må vara kan vara värt otroliga "pengar" i form av trygghet, lugn och framförallt att slippa engagera sig i bevakning och kontroll av eländet, det skall liksom bara sköta sig själv, hela tiden. Och tyvärr så tycks det vara så att vissa fabrikat och modeller tycks utmärka sig mer än andra om man läser i detta forum, sen tillkommer ju även effekt och COP "hysterin". Och själv skulle jag bli råförbannad om jag köpt något med kända problem som jag inte förvarnades om innan affär, så jag kunnat valt "något annat", därav kom Sverker (återigen) in i inlägget. / gott nytt år till allaCitat från: Sparare skrivet 30 december 2005, 23:57:16Citat från: gäst skrivet 30 december 2005, 15:57:59Jag har dessutom "(o)roat" mig med att kolla in konversationen på forumet med jämna mellanrum utan att deltaga, Ja, det har varit lite mjäkigt här senaste tiden. Äntligen lite "drag under galoscherna" igen!!