0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du skapar mer jobb än nödvändigt, dessutom skitsvårt och tidskrävande att kapa all mosaik så det följer golvet snyggt.
Finns redan och även speciella stödben som står på golvet som man ställer in rätt höjd på utan att skruva sönder tätskicktet. Tar bara så galet lång tid att inga proffs använder det om inte plattorna väger jättemycket.
Jag har en kompis som har alla möjliga konstiga uppfinningar som ett exempel vill ha ha en dammsugare utan slang,
Felkonstruerade Ska dom hänga från taket Jag har sett dom efter letande på nätet, dom var inte lätta att hitta. Mycket text om dom men snålt med bilder.Jag har en kompis som har alla möjliga konstiga uppfinningar som ett exempel vill ha ha en dammsugare utan slang, han har bara inte löst hur han ska få skiten till dammsugarbehållaren som skall stå mitt i rummet. Han vill även ha en slipmaskin som man styr via en joystick, han har bara inte löst hur den ska stanna kvar på väggen utan att ramla ner Han vill nog även ha en flygande plattform precis som en flygande matta, han har bara inte löst hur den ska lyftas och styras, ratt eller att man kränger från sida till sida vid svängar Det här är bästa: han är inte höjdrädd, han är bara rädd för att ramla ner, sen påstår han att det inte är samma sak. Han kanske tror att höjdrädda är rädda för att ramla upp
Om du gjuter fast golvbrunnen med vanlig grovbetong, kan du prima och flyta golvet dagen därpå.