0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej!Har läst igenom inläggen här nu, och ni verkar väldigt nöjda med era fujitsu-pumpar! Varför föll valet på fujitsu, var det bara priset som lockade, eller har den andra fördelar gentemot konkurrenterna? Det är väl arctic-varianten som är aktuell.-------8<----------Huset är tyvärr dåligt isolerat, men då vi funderar på att bygga ut om några år (då inkl fasadbyte) känns det tveksamt om vi kommer kunna räkna hem en tilläggsisolering...Vad tror ni, är Fujitsu ASY-9LB arctic version något för oss?Tack på förhand,Kristina
.... Min har funkat oklanderligt sen sista inlägget.Inatt hade jag tom -22 ºC ute och det var varmt inne när jag vaknade i morse. Jag stängde av elementen i Okt-Nov när pumpen istallerades.Vad mer kan man begära? / Mats
Citat från: alfamats skrivet 27 februari 2006, 22:18:56.... Min har funkat oklanderligt sen sista inlägget.Inatt hade jag tom -22 ºC ute och det var varmt inne när jag vaknade i morse. Jag stängde av elementen i Okt-Nov när pumpen istallerades.Vad mer kan man begära? / MatsHar du någon aning om hur det är med strömförbrukningen då?Testet i Råd o Rön pekade väl inte på att Fujitsu hade allra bästa cop-värden!?/Lars-Åke