0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Månadskostnaden på elen har du i vilket fall som helst, du kan inte låta den straffa ett av uppvärmningsalternativen, i så fall måste du lägga till det till alla andra energislag också.I de priser jag angett för elen så ingår alla avgifter och skatter som är mängdrörliga.Man kan inte räkna in fasta kostnader som månadsavgifter eller säkringsavgifter när man räknar på ett specifikt elbaserat energislag i jämförelser med andra energislag.Men visst, om alla andra energislag innebär att du har en lägre säkringsavgift, då är det OK att räkna med det.
Inga klagomål, bara beröm.
Det har du inte missat, för det är inte utskrivet.Jag redovisar skillnaden mellan då å nu.Men har du ett litet hyreshus kanske det är av intresse Personerna i huset förbrukar 20ggr mer vatten per person än vad vi förbrukar hemma och hur stor del av det som är varmvatten Det går inte att jämföra villa mot liten hyresfastighet
Hej Gundeman.Jag vänder på frågan Hur stor är din hyresfastighet?Det finns fler här som kan svara på omFörbrukningen ser bra ut efter dom förutsättningar Du har.MvhCc