0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
HejBörjar med att säga grattis! DU har haft endast en enda lång avfrostning på hela den loggtiden. Fantastiskt!(till skillnad från mig)Här har du din logg, jag plottade i excel det jag brukar titta på.Du har valt lång filtreringstid i meny 4.9.2. Smaksak, men jag vill ha direkt återkoppling hellre.Du tappade lite temperatur, det ser man på frånluftstempen, men ändå hyfsat bra kämpat mot så stor temperaturdropp. Tillsatsen var i mest hela tiden, dock sällan över 3 kW. Det är inte så illa tycker jag. Men du kanske inte ska jämföra med mig. Ekberg har väl kört utan tillsats och har fått vädra utan minsta bekymmer
Det stämmer faktiskt, förutom vädringen då.Skall jobba lite på annan ort, och skall dra ut USB minnet i morgon om jag inte glömmer det. Isåfall kan jag fixa en logg i morgon kväll om det är intressant.Finns det någon snabb förklaring hur man gör en graf i excel ?
Utan innegivaren så vet ju inte VP'n att det är 24 grader inne, så den jobbar på för att få den framledningstemp som värmekurvan stipulerar.