0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Efter att ha blivit lite konfunderad över bl.a. Larryds inlägg om att en E9CKP klarar lätt ett 100 kvadratmetershus, kollade jag VÄLDIGT ingående på min pump.........och till min förvåning är det........ja just det....en E9CKE den äldre modellen !!!!Alltså jag hade rätt i mina tidigare mail. Måste skylla denna totala förvirring på frostskador på hjärnan eller något liknande !I vilket fall som helst kommer denna pumpen att åka upp till stugan och en ny RAS13 håller på att installeras av ventilationsutveckling as we speak! Återkommer med utvärdering och jämförelse av värme i huset med den nya pumpen!
Larryd, MYTOMANER ÄR EN KLART UNDERSKATTAD GRUPP I FORUMEN. DERAS BIDRAG GER ALLTID TILLFÄLLE TILL GLADASKRATT, I EN ANNARS TORR OCH FAKTASPÄCKAD MILJÖ...
Det känns ju faktiskt inte speciellt angeläget för mig att försöka bevisa för er att jag har en gammal Panasonic och en ny Toshiba! Ni får ju tro vad ni vill.Men det kan ju inte vara så lätt att leva i er värld där allt är en komplott !!!PS. Har ni sett filmen Enemy of the state ?