0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
De pengarna hade du väl tjänat in mångdubbelt på uteblivna fortkörningsböter?
Senare skulle jag besikta samma Fairlane. under vintern hade jag lackat om bilen, HELA bilen alltså, underredet, soppatanken, bakaxeln, ALLT var lackatBesiktningskillen hissade upp bilen och greppade efter "rosthammaren" , jag väste fram "Ett slag med den och dom får hämta dig med bår"
Vänta lite här, efter en sommar borde lacken på undersidan vara välblästrad eller? Varför lackar man en bil på undersidan?
Du är inte bilentusiast, eller hur? Det är jag, och har en entusiastbil själv, förstår mycket väl att en del lackar under även om jag inte gör det. Bilen går att använda ändå på rätt sätt, men svenska saltvägar går ju bort...
Inget för såna här åkturer, således. http://www.youtube.com/results?search_query=offroad+4x4&oq=offroad&gs_l=youtube.1.2.0i10j0l9.5313.50203.0.58110.22.15.7.0.0.0.187.1922.3j12.15.0...0.0...1ac.1.QTHH6-WY-UI
Ha ha, nej, där blir väl underredet mera att räkna som inpackat...
Appropå det där med tuta, tror ni man kan ersätta den med en utomhushögtalare,förstärkare och mic? Då kunde man ex. vänligt sagt " skynda på nu lilla gumman" eller ovänligt " flytta på dig jävla idiot " och skulle man till bilprovningen kunde man säga tut tut, liksom.
Jag hade en SAAB 900 som jag alltid hällde i ca 2 liter K-sprit i en redan halvtom bensintank för att inte få anmärkning på avgaserna.. Varje gång man kom fram till platsen man skulle kolla avgaserna började besiktningsmannen förklara att SAAB 900 brukar ha problem med avgaserna, lika förvånade var dom varje gång att jag hade exemplariska värden, men om K-spriten hade någon funktionen eller ej vet jag inte, vågade aldrig besikta den bilen utan K-sprit..