0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
17200kr är väldigt bra pris kan jag säga.
Tror inte att det är problem med att skriva vad företaget heter då kan andra ha nytta av det.
Precis som du skriver så värmer ju kaminen allt i sin närhet, men så fort man eldar och slår på fläktsystemet har pumpen stannat och då tycker jag att det blivit lite dålig värme i den delen av huset. (Därav att jag vill ha fläktfunktionen)Att få jämn värme är nog omöjligt när man eldar och endast har en pump, har dock el radiatorer att komplettera med då det är kul att betala för el (kollade just och i Januari gjorde vi av med 1058kWh vilket känns lite då det varit riktigt kallt här)
Trorinte att det är problem med att skriva vad företaget heter då kan andra ha nytta av det.17200kr är väldigt bra pris kan jag säga.
Omsättningen är av mindre betydelse såvida du inte tänkte låna pengar av dom Bättre att få referenser om företaget och montören samt att verkligen få veta att det finns någon som tar hand om eventuella problem i er närhet då försäljningsstället ligger i Göteborg och dom lär knappast åka därifrån det första dom gör för att kolla ett eventuellt fel som lika gärna kan vara ett handhavandefel av fjärrkontrollens inställningar vilket är det vanligaste "felet" Har dom garantisupport av Mitsubishi Electric så kan det vara så att Mitsubishi själva tar hand om garantiärenden med av dom auktoriserade företag på olika orter i Sverige så i ditt fall är det viktigt att dom har garantisupport rikstäckande från Mitsubishi Electric Sverige
Det sas att vid fel så skickar dom hit installatörer direkt, Garantin går via Mitsubishi elektronik fick jag förklarar för mig.Det låga priset beror på att dom säljer väldigt många pumpar varje vecka, det är därför jag vill kolla upp omsättningen på företaget.(Måste ju va omöjligt att sälja massvis av pumpar och sedan bara omsätta kaffepengar)
Det låga priset beror på att dom säljer väldigt många pumpar varje vecka, det är därför jag vill kolla upp omsättningen på företaget.
Undrar om man får tipspengar från skatteverket
Om så vore skulle du nog kunna lägga ner TS. Verkar ju finnas ganska så mycket skumrask inom LL/VP-branchen. Till TS, vore intressant om du skrev vad det är för firma. Jag förstår inte problematiken med det rocas. Finns ju en uppsjö av trådar här där det omnämns firmamn i de fall man t ex varit nöjd med sin leverantör. Finns åt andra hållet också, men där brukar Rickard vara snabb med att styra upp (på gott och ont).
Om jag nämner ett försäljningsställe, så vet inte läsaren om jag är försäljaren.Är jag dessutom besökare på detta forum eller nybliven medlem....så ökar risken/misstanken.Om vi däremot resonerar om fabrikat och våra egna erfarenheter av olika pumpar....och vad vi har betalat för dessa, så är det något helt annat.............så tycker jag.
Jag tror dig. Det är väl bara att skriva. S..t i vad rocas tycker.