0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
"Jag går nog på Rickards linje att inte publicera hans mail på öppen plats av omtanke om honom och credit för det fina forum han tillhandahåller."Om du velat att jag gärna får publicera det som du skrev förstår jag faktiskt inte att du skickade det privat till mig och sen säger att du finner det onödigt att publicera det på öppen plats. Och det respekterar jag! Så publicera det gärna själv.Eller som Felix Herngren skämtar om i TV4: Tv4-Dramaten 1-0.Som du ser så placerar jag TV4 som vinnare. Öppen och rättfram media. Dramaten där man lätt "överdramatiserar" som förlorar. "I alla fall hoppas jag att du slarvläst, annars far du ju fram med förtal."Ps. Vad förtal innebär skrev jag ju om i ett annat inlägg och inte heller detta kommer i närheten av förtal. Så om någon slarvläst så...TV4-Dramaten 2-0. Det finns säkert möjlighet att komma in på scenskolan. Förnedrad, Förtal, vad är nästa steg.Jag föreslår att vi avslutar detta och du tar en lång promenad. Och jag lovar att försöka "lugna ned mig". Men detta inlägg "redigeras" väl genom att tas bort? / hej
CiteraNy med pump och ny i detta förträffliga forum men nog trodde jag att det skulle handla om värmepumpar det vi skriver.......// HåkanCiteraVisst, så länge det handlar om vilka fantastiska pumpar "ett visst märke" har, ve den som förordar andra av R&R o SP testade pumpar med hyfsade resultat
Och jag som blev riktigt glad när jag såg hur många svar jag fått sedan sist. Inte många av dem som behandlade ämnet dock.
Citat från: runte skrivet 20 november 2005, 00:33:27CiteraNy med pump och ny i detta förträffliga forum men nog trodde jag att det skulle handla om värmepumpar det vi skriver.......// HåkanCiteraVisst, så länge det handlar om vilka fantastiska pumpar "ett visst märke" har, ve den som förordar andra av R&R o SP testade pumpar med hyfsade resultatJag råkade valt Panasonic, hade inte koll på detta forum innan jag köpte. Om jag gjort annorlunda idag??? Kanske en kraftigare.Att jag är hunsad...... Det är inte klokt i vissa forum. Det var det sista jag gjort här.... Tack och adjö...
Kanske din pump tappade effekt, för att den hade svårt att klara avfrostningen. Och kanske den bar sig konstigt åt, för att du försökte stänga av den under avfrostningen.