0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Förstår du inte att det är inget speciellt med något yrke?Alla kostar men när du vill köpa skall det vara gratis?
Det är ju det jsg säger, det är inget speciellt med ågot yrke, inte heller med vvs eller elektriker. Så alltså är din fråga om vad jag sysslar med helt ovidkommande.Däremot klarar vvsare av stt debitera 450:-/timme men ändå påstå att de inte överlever om de inte dessutom tjänar typ 100% (justera till egen valfri procentsats) på materialet också.
Ska du eller jag CC, speca ner vad 450kr går till varje timme?
Är du på riktigt? Hur kan du sitta och skriva som du gör om du har den insikt i företags ekonomi som du påstår med ditt Cv
Jag sätter mig med chocklad och ostmacka på en pall och tittar på
du verkar vara både bransch kunnig och en hejare till ekonom
Så du hänger upp dig på en personal kostnad på 450 kr , på vinternOch ett par 100 lappar på sommaren per person , Det är synd om dig D- freak ,
Fortsätt vänta, för det är inget du har med att göra och för övrigt irrelevant. Vad är det som gör vvsare eller elektriker så unika att just de skulle vara speciella menar du?
Du har fortfarande inte sagt vad du säljer så hur ska vi kunna veta att det du gör är till rätt pris?
Men starta upp då , vad hindrar dig ? Du får jätte gärna konkurera med mig i min bransch ,
Fattar du dåligt? Jag sa att det inte är något som du har med att göra och vi har ju redan kommit överens om att det saknar all signifikans då du själv sa att det inte är något speciellt med något yrke. Vidare har jag inte tagit upp min egen verksamhet som något bevis för det ena eller det andra är det gäller lönsamhet, utan det ends jag sagt vsd gäller min verksamhet, är att den hwr gjort stt jsg mycket väl vet vsd det innebär att ha olika former av företag.
Jo för du verkar tycka att VVS-branschen är ett dyrt skrå med fester och annat roligt.Då måste du visa att det finns ett bättre skrå?
freakDu skriver att du föredrar hedligt arbete. med dina senste inlägg behöver du plugga på lite för att komma upp till den nivån att kunna utföra ett hedligt arbete och samtidigt göra rätt för sig i samhället..