0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Och att jag har kameror kan tolkas som att "här måste det finnas dyra saker, annars hade man inte lagt pengar på kameror..."
Och det visade sig vara MYCKET effektivt mot nya grannen.
Haha, en kamera i trägårn? Han är nog mer insatt än han verkar...du är nåt på spåren!
Hade ju varit lite schysst ändå att komma över nån bild på en larmfirmas kameraövervakningsskylt.Skriva ut, laminera och sätta upp. Klockrent i kombination med Rickards larm... En granne hade ju fått lite securitas stickers som han satte upp.
Sant. Dock vet jag inte om man får göra det. Om du vågar, bara be någon som har G4s eller motsvarande om skyltar. Tydligen kan de ringa företaget och till liten peng få nya.
Det är inte så enkelt, min bror hade gamla skyltar på sitt fönster när någon krossade det, någon ringde då till bevakningsföretaget skylten tillhör, vakter satte upp lite tejp och så.Det kom sedan en faktura på ett par tusen kronor för utryckning.
Taskigt... Fast om man har haft larm sen säger upp det, då låter man ju antagligen skyltarna sitta kvar. Är väl ingen som kommer och monterar ner dom skulle jag tro.