0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fan som ni handlar gubbar Jag som startade tråden borde fasen få % på de där larmen av Jula som de säljer, måste väl bli månadens mest säljande produkt på den där kedjan Jag har iaf pratat med Securitas Direct nu i veckan och fått ett prisförslag på ett hemlarm.Cirka 6000SEK för självaste larmet + 300SEK/mån i ett löpande abonnemang med en uppsägning på 90-dagar...Då ingår 1st centralenhet, 1st manöverpanel, 3st magnetkontakter, 2st brandvarnare, 2st rörelsedeckare med kamera samt appen som man lägger i mobilen för att kunna kolla/styra larmet i huset och hur många skyltar/dekaler som jag vill ha.Då är det tänkt iaf att det kommmer en gubbe och kollar till huset när det larmar Kunde även välja till inre koll av huset, då får de en nyckel eller att jag monterar en "tub" på huset där min nyckel ligger som de på Securitas öppnar när de kommer och tar nyckeln till huset och går in.Då monterar de upp larmet oxå och har en genomgång med en om hur det fungerar.Nu har frugan fått prislappen och motiveringen till varför vi ska ha larm i kåken så det får bli upp till henne att bestämma hur det blir med larmet, blir bäst så
Visst var det rea, annars hade jag bara köpt ett översvämningslarm.. Hur vattenlarmet fungerar ännu...
Två stift, när den känner fukt/blir blöt så sluts kretsen.