0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
ja det är väl de senaste sättet att försöka kränga ytterligare en massa larm till lättlurade människor, larmföretagena tjänar stora pengar när svensson betalar ut en massa helt onödiga pengar för helt onödiga saker.
Jag tycker rent spontant att det är för lite prylar med i dessa "billiga" larm Jag skulle vilja ha iaf 5 rörelsedeckare, 3 magnetkontakter och de där som känner av om rutorna krossas men då springer det iväg cash från lädret
Och brandvarnare. De är alltid aktiverade även om inbrottslarmet är frånslaget. Guld värt. Jag vet. Sen om vissa snåljåpar rekommenderar hund och belysning mm så är ändå ett komplett larm anslutet till larmcentral att föredra.
Du har själv aldrig blivit drabbad märker jag.
nej det har ja inte, har du blivit drabbad då zigge??
Funderar lite på DETTA larm.Isf ersätta 1 eller 2 brandvarnare med rörelsedeckare samt lägga till en extra kodpanel.Oavsett om det blir larm eller i på kåken så ska jag sätta upp fler lampor runt om huset
Detta larm arbetar på 433MHz, en del andra larm arbetar på 868MHz. De som säljer dessa på 868MHz har som argument att det finns så mycket annat på 433MHz som kan störa det larmet. Är det så illa?