0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ingen som vill synas i vi och villa? Som vill sponsra?Vi har definitivt avsikt att visa projektet och synas i tidningar. Kanske nån vill göra reportage och följa projektet?
Hej igen. Idag har jag haft ett samtal med handläggare på kommunen.Vi har fått problem med grannarna som inte förstår sig på projektets storhet tror jag.Kommunen är positivt inställda till projektet som helhet och kommer att ge oss bygglov om vi justerar måtten lite på växthuset och garaget. växthuset ska bli lite smalare och längre tycker dom (då blir det samtidigt lite lägre) och samma gäller för garaget som vi hade tagit till rätt ordentligt.Så det ser ut som att projektet kommer att bli verklighet.Bifogar projektbeskrivning och A-ritning (som ska revideras enligt ovan).
Hej!Har inte noterat tråden tidigare men efter att ha sett filmen och då fick reda på att det hus som var med i filmen finns i Sikhall, Brålanda blev jag nyfiken Bygget ligger bara några mil i från mig jue och så har jag varken sett eller hört talas om det någon gång tidigare Roligt bygge får ja säga, en bra idè Dom har visning på huset i Brålanda, ska vi ta en tur bopakoster