0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Garanterat mycket mer än i södra Sverige där sprittaxibilarna går i skytteltrafik till Tyskland.
Dom tankar säkert i Tyskland.
@ RickardDu bestämmer ju helt klart själv hur du ska ha det med VPO, om han ska få ha tillgång till ett konto eller ej på detta forum...Att ni två inte delar uppfattning är ju helt klart för de som orkat läsa de där trådarna Men lite synd är det allt om VPO tycker jag, nu får han sitta och bara titta på medans vi andra får posta i trådar och ha det trevligt i denna gemenskap VPO sitter som en liten skrämd hare och snyftar framför sin skärm, se men inte röra Herr R.., (och VPO, vet att du ser ) Jag tycker ni två ska ta och prova lite terapi, ett samtal mellan er två inför en vuxen människa Lite "forumsterapi" skulle vi kunna kalla det Och efter sissådär, 1,2 kanske även efter 3 träffar så är ni sams igen Ni kommer nog inte ha samma åsikter efter det men ha lättare för att förstå att man kan ha olika Ska vi säga att vi ses i min gillestuga Fredagen den 28/12 kl 11:00 Lunch serveras i stora salen från kl 13 PS: OSA
Som sagt, VPO har haft alla chanser att debattera som en vuxen människa, och få vara kvar i forumet.Tyvärr var det inte intressant för honom att delta på de premisserna.Hans senaste inlägg i debatten vara bara ett i den långa rad av liknande personangrepp han infört, och den där typen av påhopp har tyvärr bara ökat.
Det finns andra som gör personangrepp.Den som skriker högst, tystar de andra....
Jag tar inte VPO i försvar, det som ni tvistar om lägger jag mig inte i som helhet.Däremot är tycker jag att det är synd att VPO inte är kvar på forumet Har de ökat efter att du stängt av VPO menar du När du stänger av en medlem, vad är det då som inte säger att han skapar en annan profil och håller lägre profil bara för att få "hänga" på forumet och delta i trådar Jag har fortfarande kontakt med VPO via mejl lite då och då.Tycker det är en rolig filur den där