0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nej Joka jag är inte arg.Men jag trodde på ett Mycket högre intellekt i ett forum för värmepumpar.Så säg så här.. Det finns en del som visat upp sidor man inte trodde om dom . Det gör en besviken .Och det får en att fundera .Arg Du skulle känt mig för 25 år sen cocacola
Jo när det gäller norrlänningar så är det lite tunt, lite annorlunda om det är stockholmare, men det är bäst att va tyst.
Bästa Cocacola, hur står det till? Det var ett tag sedan sist. Hoppas allt är väl : )Du borde veta att Rickard gör som han vill, det är ju hans forum och tycker man inte som han så åker man ut, som jag,apan,rabalder och flera andra har råkat ut för. Rickard kan häckla dig och stockholmare överlag hur mkt han vill. Men om tex jag säger ngt nedlåtande om norrlänningar, då tar det hus i h-e. Rickard gör som han vill och man måste följa de regler han sätter upp ( men han själv får böja dem hur han vill) annars åker man ut, så enkelt är det. Även om man följer hans uppmaningar så kan man åka ut, bara för att han har ett personligt problem med dig, eller för att du "vet hur du ska trycka på hans knappar" även om du inte försökte trycka på några knappar.Så för att du ska få en God Jul, logga ut för gott. Du kan aldrig ändra hans tankegång eller få honom att förstå din. PS Har inte din mail eller telnr så jag lämnar mitt kort till dig hos Micke R i Kallhäll ( du vet vem det är) så kan du väl höra av dig om du har lust DS.VPO
Vart är Raffen ?cocacola
Nej Biggittinte ändra nu kör på det är fritt fram
Ska göra en skärmklipp av detta inlägg och lägga som skrivbordsunderlag på datorn Nostalgi, en VPO som skriver på varmepumpsforum.com Jag tycker att VPO och Rickard ska bli vänner så vi kan få tillbaka VPO på forumet Man ska ju ge mördare chansen till ett nytt försök i samhället så varför inte en VPO Kan han inte få vilkorligt, permis eller nåt liknande
Bästa Cocacola, hur står det till? Det var ett tag sedan sist. Hoppas allt är väl : )Du borde veta att Rickard gör som han vill, det är ju hans forum och tycker man inte som han så åker man ut, som jag,apan,rabalder och flera andra har råkat ut för. Rickard kan häckla dig och stockholmare överlag hur mkt han vill. Men om tex jag säger ngt nedlåtande om norrlänningar, då tar det hus i h-e. Rickard gör som han vill och man måste följa de regler han sätter upp ( men han själv får böja dem hur han vill) annars åker man ut, så enkelt är det. Även om man följer hans uppmaningar så kan man åka ut, bara för att han har ett personligt problem med dig, eller för att du "vet hur du ska trycka på hans knappar" även om du inte försökte trycka på några knappar.Så för att du ska få en God Jul, logga ut för gott. Du kan aldrig ändra hans tankegång eller få honom att förstå din.