0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Det är och kommer aldrig att vara någon som frågar mig om jag var nykter i morse när jag vakna och klara väggen innan jag kom till jobbet . Eller om dom synpunkter jag på ett så sakligt sett jag klarar av att lägga fram vare sig det är i tal och skrift skulle bero på min Arbets sitution... På en arbetsplats /arbetslag jag är i finns det ingen som håller på som ni gör just nu ... Alla har samma värde Så hplpEn med människa som plumt utalar sig på det viset ,,, ja då frågar jag Bara en enkel fråga hplp... Hur kan du tycka att man är tvär för att man säger ifrån på oförskämdheter ?Här i mina krokar Kallas det för Civilkurage Människor med ryggrad som vågar säga ifrån. Uppfattas det som tvära innevånare ? Eller är det ett obekant släkte ? cocacola
Är det dags att be om ursäkt? Ok.Förlåt.
Ja du, kanske vore en god idé med en " förlåt-smiley" som vi kunde avsluta alla inlägg med, man vet ju aldrig om man trampar nån på tårna.
Ja! Verkligen.Hoppas Rickard fixar det. Mycket bra idée!
Jag tror säkert att det var illa i Stockholm när det snöade men att jämnföra det med Tsunamin är väl allt till att ta i