0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Och som jag skrev tidigare om det nu är så svårt i vissa delar av landet när det tex snöar, STANNA HEMMA om det inte fungerar med att resa. Att fatta ett sådant beslut är ju en del av att vara en duktig bilförare. Och för er som inte kan vara hemma en eller två dagar vill jag bara säga att INGEN är oumbärlig på sitt jobb och dom allra flesta kan utan större problem vara hemma någon dag.
Så vuxet vi betèr oss idag då...Väx upp och tänk på att den där meningen är mobbning på hög nivå..
Lite snö och ni gråter!...[snip]
Godmorgon C-C, har du stigit upp på rätt sida av sängen idag? Inte börjat dagen med att gå in i väggFattar inte varför du går i taket, har du fått för många kunder och når inte fram till en enda? Frustrerande i så fall. Nä lite skämt får man tåla och ta för vad det är. Se på norges folk, massor av lustigheter får de tåla men vad jag hört så finns det lika många historier om svenskar i norgBeträffande förbudet att i vissa sammanhang uttala namnet på en kulör så tycker jag det är fel, ja till och med fjolligt. Ser att ni fortfarande använder riktnr 08 som benämning på stockholmare, måste väl vara helt ok. Däremot måste väl komikern som sa att de numera ska tillskrivas benämningen 99or eftersom de inte är riktigt hundra, bannlysas med samma rätt som den som avbildar muhamed.Du hplp... Vad menar du egentligen med ditt inlägg riktat mot mig Trodde du hade liiite vassare intellekt så Du får jätte gärna berätta hur det kommer sig att du tycker en låg form av nätmobbning är ok ,, och vad det har att göra med min sömn arbete kunder?Hur fick du ihop det ? Cocacola
Ja. stanna hemma det gör vi i mina trakter om man inte tar sig fram. Det handlar några dagar och det är säkert betydligt billigare än att ha kaos och olyckor på alla gator/vägar. Det skulle bli som en söndags morgon, nästan ingen trafik så snöröjarna kan jobba. Att en par dagars hemmavaro med års mellanrum skulle knäcka ekonomin är bara skitsnack alla tycks ju utan problem kunna ha 5 veckors semester.Men att det nu har varit problem är det ingen tvekan om men en stor del av problemen skulle kunna undvikas om folk agerade på lite annat vis.
Att en par dagars hemmavaro med års mellanrum skulle knäcka ekonomin är bara skitsnack alla tycks ju utan problem kunna ha 5 veckors semester.