0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jaha, jag som trodde att det var på framledning den räkna? Alltså jag har ju oerhört jämn temp inne, runt 21 hela tiden.Men problemet är ju att den inte räknar hem och går på tillsats redan vid -7
Ja då klart den måste räknat hem till 0 fyra gånger men man kan ju tycka att den sk klara se utan tillsats med tanke på -7 ute.Ingen volyntank inkopplad.. Jag satte in automatiska luftare i somras på värmesidan... Kan de ställa till de? Att dom suger in luft istället?
Hjopek, ställer jag om a1 och a2 till standard så kanske den orkar jobba hem integralen utan att tillsatsen behöver gå in?Kan de äventyra så min innetemp blir mer ojämn med tanke på att jag hittat bra inställningar som det är nu!
Måle, finns ingen luft i systemet.. gått över alla element.Jämn värme på alla förutom ett i källaren men de beror på att jag inte kan justera in den slingan men så har de alltid varit.Hjopek, ställer jag om a1 och a2 till standard så kanske den orkar jobba hem integralen utan att tillsatsen behöver gå in?Kan de äventyra så min innetemp blir mer ojämn med tanke på att jag hittat bra inställningar som det är nu!