0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Som värmepumpsforumsnörd har du väl så kallt inne att den var tvungen att uppsöka TV:n för att värma sig. Personligen skulle jag prova knacka på skärmen för att se om den lossnar och trillar ned.Annars vet jag inte, jag har provat öppna en plasma och en LCD och det är i princip omöjligt om du frågar mig - jag gav i alla fall upp båda gångerna - då får man ju dessutom skäl att byta upp sig. Har du allriskförsäkring kan du ju prova knacka hårt...
Är inte den nya Spiderman då Kolla med färsäkringsbolaget om du kan ta det som viltolycka, för du tog väl den extra försäkringen när du köpte TV:n Kan du inte ta ett fint kort och dela med dig av detta
Kan du komma åt att blås med tryckluft någonstans?Mest troligt är väl att du har en singadäringa smartteve, den söker väl nät...
Visst fattiglapp, jag har alltid tyckt du varit klipsk, klart han har lyckats få in webben. Om du kollar på "dödlig fångst" kanske den surfar iväg. Allvarligt talat, reagerar den inte om du knackar på "fönstret"?
Kolla om inte tevepejlingen kan komma och hjälpa dig, påstår inte de att de har någon sorts "Radar"?