0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har nu kört den på avfuktning i snart 2 dygn och den verkar inte ha avfuktat nånting. Jag har fortfarande 85-90% luftfuktighet och inget vatten syns islangen från pumpen. För det kommer väl inte ut på botten av pumpen? Min gamla avfuktade i ett rör ner i en stor behållare, då jag inte har vatten i garaget ville jag spara på kondensvattnet..Kör jag min enkla biltema avfuktare så blir det ett par liter varje dag.Sen skulle jag väl vilja säga att det är inte ojämnare väggar än en träklädd husfasad eller?
Jag har absolut noll koll på dessa KNX styrningar men hade inte HE9LKE också det ?Eller fanns det redan på HE9JKE ?Brukar sluta lyssna när det pratas om att det ska kopplas till datorer och annat elände då jag och datorer inte är bästa vänner Har du någon bild att lägga upp på NE9LKE bredvid den "gamla vanliga" NE9MKE så man kan se skillnaden ?Tror bara det är Panasonic som kan skapa så många olika modellbeteckningar på en och "samma" modell och göra förvirringen total både bland kunder och mig
Säljfirman och jag har kommit överens nu om att jag betalar bara pumpen. Frigovent i halmstad ska nu få äran att ominstallera.