0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bilen har varit på besiktningen för ett par dagar sedan, gick igenom utan problem, tror att dem skulle säga om det inte ha varit lagligt
Nu ska vi hålla dubbarnas vara eller icke vara pratet ur denna tråd, likaså hur jävla bra de där ching-chang-chong däcken för 475SEK är i jämnförelse mot märkesdäcket för 1200SEK och allt annat som inte rör...:Vilken profil har ni på era vinerdäck Köpte mig för drygt en månad sedan en Skoda Octavia, mkt nöjd Men fick ju inte med vinterdäck men däremot satt det sommar däck på Skoda original alu-fälg, inte allt för sexiga men har ev tänkt att ha de fälgarna till vinterdäcken ist..Sommardäcken är i storleken 205/55 R16, helt OK att rulla på men är det för lite profil på ett vinterdäck tro Funderar på om kanske 60-profil passar sig bättre till ett vinterdäck Eller vad har ni andra för dimmension på era 16-tums vinterdäck
Hur många gånger brukar du inhandla bilar (sommar- och vinterbilar) om året?
Förra vintern hann jag med att avverka tre stycken... En kördes sönder och såldes med förlust, men de två andra överlevde och kunde säljas med några tusenlappar i vinst efter vintern. Sommarbilarna brukar jag ta det lite försiktigare med. Har haft mina nuvarande i 1, 2, 4, samt 7 år. Sen har man väl några till på gården som antingen ska lagas upp eller skrotas...